Pages

Monday

Malam Bereksperimentasi Bersama Bucuk2~!




Ha ha ha. Disebabkan tahap kebosanan melanda diri, lepas solat terus saya menghulurkan shawl kepada Wani. Perlu ye untuk menunjukkan wajah kesian yang comel bagi menagih simpati beliau. Kalau tak, kene pukul bontot!! Tak rela mak nokssss! Ha ha ha.

Kunun2 jelita la pakai gini, dan berniat untuk mengenakan pemakaian shawl tanpa menggunakan sebarang pin ni ke kelas esok. Tapi disebabkan saya mencuba utk ke berapa kali tak jugak menjadik, akhirnya terpaksa saya membatalkan niat suci murni saya untuk kelihatan anggun di kelas esok. Tak berkat punya niat! Padan muka! 

Kalau kat rumah, cara saya nak menghilangkan bosan adalah dengan cara memasak. Tapi kat sini saya nak masak apa? Barang2 mentah pun sangat terhad. Hu hu hu.... So, alternatif lain adalah dengan menggedikkan diri bersama2 para rumet yang sengal tahap gaban. Nak study pun da tak tau nak study mende. So, diharapkan acara gilang gemilang malam ini dapat memberikan saya sedikit input bagaiman harus saya menggayakan diri saya dengan pelbagai jenis bentuk shawl. Wah! Rasa cun la plak malam ni. Hik hik hik!

No comments: