Pages

Friday

Berfoya-foya Di Tahap Kritikal~!

Semalam merupakan malam yang terakhir bagi saya menjawab Test 2....Dan malam semalam juga la saya bersama dengan rumet2 keluar berfoya2 di Kuantan. Hilangkan segala semak di kepala sebelum menghadapi paper final exam yang akan dijangkakan bermula pada hari tua saya. Ho ho hooooo.... Ni pun sebenarnya belum habis kerja lagi...ada 2 lagi projek untuk disiapkan weekend ni...next week da kene present....


Kentang McD gulung2 ni sangat sedap weyh~! Lagi sedap dari Cheesy Wedges KFC uolss...! Kentang2 bergulung2 ni adalah hasil gabungan dari 4 kotak ye....


Sesungguhnya...janganlah korang jeles lihat Prosperity Burger kami ye....kenyangggggggggg sangat!


Mija dan N....nyum2~!


Saya la ni...dengan mata kecik dan muka happy sebab tak dapat jawab test...ha ha ha....


Wani ontotttt sangat menikmati Prosperity Burger hingga ke titisan yang terakhir....


Muka Mickey da kuar da......damn!


Benteng, Kuantan......


Nampak muda tak saya??? Hik hik hik...


Cuba carik panda kat situ......


Wani ontot nak cucuk lubang hidung jurukamera......


Wani ontot nak cucuk lubang hidung jurukamera ngan saya.....


Fine....selambak kan.... aset maaa...


Terdapat aset juga di situ...mahal2....


Comey tak kami??? hi hi hi....

Kitorg sampai hostel dalam pukul 2 lebih....pak guard siap tye lagi parents kitorg tak marah ke kuar malam2 ni..... hu hu hu....terasa insaf di situ....tapi,, kitorang tak buat pape yang salah di sisi undang2 mahupun agama....so...ada kitorang kisah?? Ha ha ha!!!

No comments: