Pages

Tuesday

Happy Belated Birthday to My Mr. Right~!

Pada tanggal 21hb Januari 1987, seorang bayi lelaki telah selamat dilahirkan ke muka bumi Allah ini. Mohd Saufi nama diberi. Dan pada 21hb Januari 2012, bayi yang telah dibesarkan dengan sempurna dan berjaya dalam semua budang yang diceburi telah berusia 25 tahun. Syukur. Membesar dengan sihat dan kuat nampaknya. Masih lagi peminat kepada pasukan Man U....sejak azali lagi kot.... Beliau sekarang ni da pandai da merancang kewangan keluarga...Ops~!



Kalau orang dulu2, agaknya anak da berapa da ekk kalau umur 25 tahun? Mesti da ramai... Sweet... Saya suka lelaki yang umur da tua ni.... Matang. Bijak. Berfikiran jauh. Semakin caring. Semakin sayangkan saya. Untuk pengetahuan semua..saya tak belikan pon hadiah untuk dia....sedih kan... Sebaliknya, dia yang belikan hadiah untuk saya. Macam2 pulak tu. Tak patut kan saya x kasi dia hadiah....Saya mampu bagi kasih sayang dan kejujuran jek untuk dia...

Tunggu da kerja nanti, saya nak belikan kasut futsal and jersey untuk dia.... Paling best kalau saya bawak dia pergi tengok match Man U...kan2! Insyaallah ye sayangku muncit~!

Ok la...semoga B sentiasa di bawah lindungan Allah s.w.t. I love you sayang.....

No comments: