Pages

Saturday

Rahimku Mengganas Kembali!

Arghhhh.... Sakitnyaaaa!

Lumrah seorang perempuan apabila terpaksa berjuang menahan sakit senggugut..... Walaupun sakit....saya tetap bersyukur kerana sempurna menjadi seorang perempuan... Kalau saya tak rasa semua ni..saya takkan sedar yang saya ada rahim... Hi hi hi....

Selalunya kalau da tahap kronik ni...saya akan muntah2 dan menggigil... Nak menaip pon terasa menggigil lagi ni.... Tapi nak buat camne...nak menagih simpati pada En.Saufi tak boleh...sebab handphone saya kehabisan bateri...dan En. Saufi pon sedang struggle menjawab peperiksaan untuk mengisi jawatan sebagai pegawai kastam...

Apa keistimewaan jawatan tu ekk? En. Saufi kata....nanti dia dapat beli kete murah... Ha ha ha... awal2 lagi niat da ke situ... Dapatnya belum tentu lagi... Anyway....good luck sayang!

Adeh...tempahan bantal2 ni belum siap lagi.... lagi beberapa hari jek lagi cuti sem nak habis ni.... haishhhh!!!

Tetiba rasa mengidam McD pulak.... tapi kalau nak beli untuk saya seorang saja...memang tak patut la kan.... Yup! Saya ni jenis yang tak suka makan seorang bila dalam family....kalau boleh saya nak dorang turut rasa sekali apa yang saya rasa.... Sebab tu kalau saya balik rumah...Deli tu semakin bam bam.... Hi hi hi.... Tapi apakan daya....duit saya semakin sedikit berikutan kemalasan saya menjahit ni.... Bila la agaknya saya nak rajin balik mengadap tempahan2 tu.... Bukan apa....cuti ni saya tolong mama jaga budak2 yg da semakin nakal tu....penat sangat2! Baru la saya tau kepenatan mama selama ni menjaga diorang tu.....huh!

Sekali lagi...saya tak mahu anak kembar!!!!!

Bila la agaknya rahim saya ni nak diisi oleh janin...hi hi hi... macam mana agaknya rasa kalau ada nyawa lain dalam rahim saya ni kan! Mesti da tak sakit senggugut lagi.... Tak sabar rasanya nak jadi 'kilang' manusia..... Mulia sungguh hadiah yang diberikan oleh Allah pada orang perempuan ni.... Hi hi hi....


No comments: