Pages

Monday

Bermonolog~!


Hai semuanya!!!
Saya da ada kat rumah tau....sebab tu la saya happy!
Lagi2 bila saya terlupa bawak peralatan menjahit saya.....sangat rest ok!
Tapiiiiiii......
Saya kena study untuk dua lagi test lepas cuti ni.........sigh~!
Saya nampak muda x? 
Ohhhhh....
Kalau la saya ni putih...mesti nampak kebudak2an seperti gambar di atas.......hi hi hi....



Eh!
Kenapa gambar ni terbaring pulak ye???
OoooooO!
Ni saya penat ni.....
Penat melayan Iman ngan Bella.....hi hi hi...
Kelakar?
Takdelah...bese2 aje......



Ye ye oooo jek orang terbaring tu.....
Eh!
Saya pon terbaring jugak.....
Kantoiiii!



Alamak!!!
Mulut saya kena sengat tebuan tanah!
Jin tanah betul tebuan tanah neyh!!!



Hokkay la!
Saya nak hapdet entry baru pulak ni.....
Kumpul mood...
Kuatkan otot2 jari jemari runcing dan gebu ni dulu.....

Daaaaaa~!

No comments: