Pages

Saturday

Jom Karaoke Tanpa Keluarkan Duit Lebih~!

Hiburan free untuk korang! Actually saya baru layan benda ni seminggu yang lepas. Kalau la dari dulu saya tau ada benda ni online...tak perlu untuk saya keluarkan duit untuk nyanyi lagu. Hi hi hi. Pencapaian saya setakat ini adalah seperti gambar2 di bawah.

Gambar 1st saya nyanyi lagu E.T. dari Katy Perry...Gambar 2nd pula saya nyanyi lagu Skyscrapper dari Demi Lovato. 

Kalau tengah stress...boleh la korang nyanyi...jangan pula korang nyanyi bila rumet korang tengah stress....bertambah2 stress pula anda nanti....Hi hi hi...





Bye~!

3 comments:

myrra_yerra said...

eh2...kite pown same gler karok dekt karaokeparty tu..

>tp sokmo teruk je result<

ngeeeee =)

Amirah md esa said...

he he he...kene berlatih byk2.....:p

Myra said...

aDd laa kite :) myraei96