Pages

Wednesday

Girlzzz in Actions~!



Assalamualaikum belog~!

Hari ini letih menjahit dan melayan budak2 perempuan yang nakal2 ni jek.... Tengok je la Iman tu...ada ke patut dia pakai bantal untuk tengkuk yang letak kat kereta as a headband! Bertuah sungguh budak kecik nih tau....

Tengok la gambar2 yang lain kat bawah ni...






Petang tadi Bella seronok jek muka dia dibelai2... Saya pon try la amik brushes yg besar untuk blusher sapu kat pipi dia....haaaa..muka dia sangat heaven!! Pastu saya pakaikan lip gloss....pastu pakaikan eyeshadow.... Iman pun sibuk jugak nak dimekapkan..... Tapi tak reti duk diam....tengok jek la gambar hasil mekapkan diorang ni....hi hi hi...




No comments: