Pages

Sunday

Hari Bahagia Didi~!


Assalamualaikum belog~!

Semalam family Ejad datang rumah...bercuti katanya.....kami sekeluarga memang seronok kalau orang jauh datang.... Malam tadi ayah belanja makan kat restoran Horizon Garden.... Jarang kitorang dapat makan kat restoran ni...kalau ada event tertentu baru la pergi....almaklumlah....antara restoran eksklusif kat sini....

Makanan dia kebanyakannya adalah chinese cuisine.... Sedap! Saya suka seaweed soup ngan buttered prawn dia.... Terlalu banyak lauk....memang kenyang ratah lauk jek.... hi hi hi.... Kalau tak silap ada lebih dar 7 dishes yang dihidangkan.....sangat puas hati walaupun mahal....


Tiba2 Didi macam tak boleh nak amik lauk sendiri....ni la simptom orang ngada2.... ha ha ha....selalunya boleh jek amik sendiri....ngada lebih....huh~!


Mama ngan papa Ejad keletihan menempuh perjalanan dari Kelantan hingga ke Perak....hi hi hi....diharapkan berpuas hatilah dengan layanan kami sekeluarga....


Mama saya masih menyesuaikan diri dengan cermin mata tu.... Didi tu seronok la tu dah ada orang nak masuk meminang....hi hi hi....


Singgah sebentar di Swissomelt....makan ais krim...Ejad banje pulak...hi hi hi... Bari ni sebenarnya da  ngantuk gila da.... Balik dari sini terus tidur sebelah saya... Pagi tadi tgk kaki dia kat muka saya da....hu hu hu....


Jemput makan dessert terakhir saya semalam...hi hi hi...



No comments: