Pages

Friday

Sandwich Cheese Burger~!


Assalamualaikum belog~!

Sekali lagi entry tentang makanan..... Memang mantap burger nih! Sangat juicy macam dalam rancangan Man v Food... Hi hi hi.... Ni gara2 terlalu banyak menonton rancangan tu la....da ter'inspire'....

Dalam burger ni saya just gunakan burger Ramly tu jek..sebab malas nak buat homemade...penat kot.... Tunggulah bila rajin nanti ye.... Bahan2 tambahan yg saya letakkan adalah hirisan bawang yg di'saute'kan dengan butter... kemudian hirisan timun dan hirisan tomato.... Cheese pulak saya gunakan cheddar dan parmesan di tabur atas roti... Lada hitam juga digunakan untuk bagi rasa yang sangat hellfire! Meletop hokkay! Saya gunakan roti Passione Italiana dari Gardenia..... Saya bakar jap kat oven sandwich ni semua.....

Saya buat untuk 4 orang... Mama, Ayah, Deli dan saya.... Tengah malam kang kene buat untuk Didi pulak~!





No comments: