Pages

Friday

Saya Rindu En. Saufi Saya~!!!

Assalamualaikum belog~!



Haaaa... Hot FM ni bukak kisah cinta pulak...pastu pasang lagu2 sedih pulak.....hu hu hu.... Dah la rindu dengan En. Saufi..... Dah sebulan lebih tak jumpa..... Pulak tu mood saya ni asik tak menentu..... Kalau nak datang bulan mesti simptom2 senggugut tu datang seminggu sebelum datang bulan..... Stressss jek kadang2.... Dalam hati rindu...tapi asik nak carik pasal jek ngan dia.... Sian sangat dia.... Tah la....kalau saya bad mood tiap2 bulan...mesti tak boleh nak kontrol.... Dengan sakit pinggang dan perut...tambah pulak dengan stress kat kepala....ergh! Bayangkan En.Saufi tu boleh tahan dengan saya..... Paling menyesal bila dia  buat phone call...tetiba saya tengking dia....menyesal sangat masa tu....sian betul dia....

Harap2 la dia dapat bertahan dengan saya setiap bulan....hi hi hi....

Tak terlambat nak ucapkan tahniah buat En.Saufi kerana berjaya melepasi ujian fizikal untuk jadik abam polis....lepas raya ni interview pulak.... Anyhow, kalau tak berjaya pun....jangan terlalu kecewa...k sayang! I LOVE YOU SO DAMN MUCH~!!!!!

Untuk semua, selamat menyambut Ramadhan dengan jayanya...kumpul pahala banyak2...hi hi hi... Alhamdulillah, saya dapat berpuasa bersama keluarga tersayang.....Syukurrrr~!


No comments: