Pages

Monday

Tugas 29/7/2012 Selesai~!

Assalamualaikum belog~!

Wahhh...hari ni saya sangat2 penat..... Mungkin disebabkan oleh tidak berehat selama beberapa hari ni.... So..untuk juadah berbuka Mama yang sediakan...dan saya pun request jek la nasi goreng biasa sebab taknak susah Mama..... Insyaallah esok saya akan sediakan juadah berbuka....


Saya hanya menumis kangkung saja.... Nasi goreng Mama ni sangat sedap tau walaupun simple...kalau zaman sekolah rendah dulu, memang saya selalu bawak bekal nasi goreng yang Mama buat.... Sedapnyaaaa.... Air tangan Mama memang superb!


Air tembikai ni memang melegakan tekak saya yang sememangnya kehausan.... Sejak berpuasa ni saya tak rasa lapar sangat...cuma haus jek.... Kalau berbuka memang meneguk air jarang jek la.... Ni pun bibir dan pecah2...... Sakitttt.....

Pagi tadi saya da siapkan ciskek oreo lagi..... Alhamdulillah...Khamis ni pun ada oder lagi.....

Malam ni pula saya da berjaya siapkan sebiji lagi bantal Angry Bird untuk customer... Legaaaa... Esok nak poskan terus..... Settle satu tugas... Yeah~!


Cantik tak??

Nyte~!

No comments: