Pages

Wednesday

Vitas - The Great Singer In The World~!


Assalamualaikum belog~!

Sudah 3 malam saya mengalunkan lagu Dedication hasil dendangan penyanyi yang berasal dari Rusia ini, Vitas. 

Saya mengenali Vitas ini melalui Youtube. 1st video yang saya mula2 tengok betul2 saya terpaku di mana suara soprano beliau sangat dahsyat dalam lagu Opera #2. Tapi saya lebih suka pada lagu Dedication. Bagi saya lagu tersebut dapat saya masukkan dalam pelbagai situasi...romantik, sedih, peace dan dramatik! Hi hi hi....

Dengan berbekalkan wajah yang sangat kacak, Vitas juga mempunyai kebolehan lain selain daripada menyanyi.... Beliau juga merupakan seorang composer, penulis lirik, pelakon dan pereka fesyen~! Sangat berkebolehan. Tapi sayangnya, beliau telah pun mempunyai seorang isteri yang sangat cantik....bersesuaian la dengan perwatakan beliau sendiri...

Jom layan lagu favourite saya~!



Selamat malam semua~!

No comments: