Pages

Thursday

Sembang2 Amirah Lagi~!


Assalamualaikum belog~!

Alhamdulillah...siap sudah lagi 2 biji bantal hari ni... Malam ni En.Saufi datang rumah...hi hi hi..beraya katanya..... Sabtu ni pulak Deli dan kawan2 nak buat BBQ kat umah ni....memang langkah kanan la En.Saufi tu... Tiada apa yang saya nak coretkan sebenarnya...cuma nak letak gambar jek..sekadar untuk melengkapkan entry hari ini... Boleh kan?

Firstly, saya nak tayangkan gambar bantal yang telah siap saya jahit pagi tadi....




Saya memang suka buat emblishment hello kitty...sebab saya pun peminat hello kitty ni.....sebab tu la bilik kaler pink... hi hi hi... Tapi saya minat pink tyme bujang jek la...da kawin nanti..pink tu kat anak2 pompuan pulak... Saya bertukar mood kaler coklat gelap....elegan gitu...hi hi hi....

Bantal2 tu saya ingatkan nak poskan esok...xteringat la pulak pos ofis tutup esok sempena hari kemerdekaan Malaysia.... Sian customer....

Ada lagi bantal yang perlu disiapkan...tuannya nak esok ni....adoiii..takut felt xcukup jek....hu hu hu..mntak2 la cukup....

Sementara orang tu sampai..boleh kot siapkan sumenya..... Permintaan da semakin banyak ni.... Harap2 tak la mengganggu study nanti....


Ini felt yang baru direstock....Camni sekejap jek habis.....


Felt hitam paling susah nak carik.... Mula2 pergi rumah supplier ni...tinggal 3 keping jek saiz A4....tapi angkut jek la sume.... Tak puas hati lagi...pergi kedai kraf...dapat kain felt lembut ni.... Actually, saya tak berapa gemarkan felt dengan kualiti yang lembik macam ni....bila nak hasilkan sesuatu nanti jadik xcantik.... Dah la tauke kedai macam nokharam....memang 1st and last la pergi situ... Pasni kena sentiasa alert dengan main supplier saya... Kalau ada terus nak grab bermeter2.... Felt hitam sangat penting untuk dijadikan background pada gambar dan wordings... Ini bagi membolehkan menghasilkan design yang nampak timbul dan kemas....

Hokkay la....saya nak g beli bawang jap....pastu nak carik jug air....beselah..bakal surirumah memang macam gini....ha ha ha!





No comments: