Pages

Saturday

Cuti2 Malaysia~!

Assalamualaikum belog~!

Warghhhhhh!! Letihnya hari ni...berjalan2 jadik tourist guide Kak Tira and her family....Dari pukul 3 petang keluar....pukul 11 malam baru balik ni.... Letih2..... Tapi harus kuatkan semangat untuk menonton My Ghost Story kat Youtube nih.... Takpun A Haunted.... Suka tengok footage2 seram macam ni...walaupun ada antaranya yang fake...tapi tetap jugak membuat saya goosebump....grrrr...

Sejak En.Saufi ajar saya tengok Runningman...saya ni setia menunggu untuk mendonlod episode2 baru.... Setiap Jumaat donlod episode baru.... Sekarang dah episode 110 da... Kelakar sangat la... Lagi2 Kwangsoo.... Terpikat sekejap sebab dia sangat kelakarrr! Hak hak hak!

Ok lah...rasanya macam berbaloi jek saya balik umah...walaupun 5 hari jek...hi hi hi...best2!

Gambar2 skang ni memang xdapat la nak upload sebab kemalasan jiwa dan raga....so..entry jek la jadik pengubat rindu En.Saufi...hi hi hi

BTW...En.Saufi dapat panggilan interview jadik pak polisi....makanya...saya mahu mengucapkan semoga beroleh apa yang dikecapi.... Kalau nggak dapat...jangan khuatirrr...bukan rezekinya lagi donggg! Hi hi hi....

Apa pun kerjaya En.Saufi...saya tetap akan menyokong dia sepertimana dia yang selalu menyokong diri saya yang selalu give up.... Hi hi hi.... Luv U so much sayangggg...


No comments: