Pages

Thursday

Takde Mood~!

Assalamualaikum belog~!

Ahad ni saya dah kena balik hostel bagi memulakan pengajian di semester baru.... Memang takde mood happy langsung.... Down ada la.... Rasa kecewa dengan result semester lepas... Saya tak dapat apa yang saya nak capai.... Benci gila!

Ni nak balik sana lagi la perasaan ni macam kena hempap batu besar.... Rasa menyesal pulak tolak tawaran kerja pas habis diploma dulu... Ahh! Kalau tak dah bergelar wanita berkerjaya dah.... Stress!

Balik nanti mesti nak kena jumpa PA untuk amik slip result... Rasa malu pun ada... Kata2 saya tak dapat dikotakan.... Kawan2 sama2 masuk dulu semuanya dah keluar bekerja.... Saya masih lagi di UMP... Sedih ada... Kecewa ada.... Pasni sakit apa pulak yang datang.... Dah redha jek keluar masuk hospital....

Ya...saya selalu tipu diri sendiri bahawa dugaan orang lain lagi berat berbanding saya.... Sebab tu saya masih mampu bertahan sehingga sekarang..... Kadang2 perlulah jugak untuk saya luahkan di sini... Sampai bila saya nak pendam.... Kawan2? Entah la....saya tak rasa macam saya ada kawan baik pun..... Buat masa ni En.Saufi sahajalah yang menjadik pendengar setia cerita2 suka duka hidup saya.... Even mama ngan ayah pun saya jarang nak share masalah.....

Tapi benda yang saya risaukan ni semuanya tuntutan duniawi.....

Kadang2 risau.....setiap semester dapat subjek semakin susah.... bila lepas grad nanti....risau pula tentang peluang pekerjaan..... nak cari lelaki kaya kena ada rupa yang hot.... sungguh tak best jadik perempuan kurang hot ni.....semuanya kena carik sendiri.... ha ha ha.... Ehem2....Kurang2 hot pun ada jejaka tampan sayang tau...!

Ni barang2 belum siap packing.... kalau boleh memang nak bawak sikit jek barang.... tapi biasalah...perempuan....barang2 xkan pernah jadik sikit.....

Eeeee....bercelaru fikiran ni bila fikir pasal study.... Jangan sampai masa nanti saya akan 'lantakkan' semuanya sudahlah....memang musnah hidup saya... takottt!

Benciiiiiiiiiii!!!!

*Maaflah...entry kali ni datang dari jiwa yang kekurangan motivasi.....hu hu hu...*

2 comments:

+p3LanGi cEria+ said...

heheheehe.
sabar miera.. dh x lama nk hbs blaja dh tu...
stay strong k =)

Amirah md esa said...

hu hu hu....ok ain....