Pages

Saturday

The Roommates~!

Assalamualaikum belog~!

Dah lama tak update belog ni kan... So, pagi2 buta ni saya nak upload gambar2 saya bersama2 rumet2 baru yang sungguh cun melecun....kalau nak berkenalan dengan mereka..boleh la emailkan hajat hati anda ke email saya ye...hi hi hi.... *dah macam mak ayam pule*

Ok la...entry kali ni berkisar tentang rumet2 baru jek....hokkay...

Rumet2 saya ni berasal dari serata Malaysia... Kami disatukan di dalam bilik yang serba lengkap ni oleh UMP sendiri... Jodoh kami mungkin... Hi hi hi... Selalunya students boleh pilih rumet yang dorang nak... Tapi kami ada special case... Tak perlu la diberitahu kerana bakal menjatuhkan air muka dan air tangan serta air kaki kami pule....



Sebelah saya tu nama dia Imah...berasal dari Melaka...umur baru 21 tahun...Dialah mangsa buli kami....hi hi hi... Sebelah Imah tu nama dia Fiena....umur baru 23 tahun.... Asal dari Taiping, Perak...ni diam2 ubi berisi ni....dia la paling suka buli Imah...ha ha ha...


Oh..abaikan dabel chin saya yang takkan pernah hilang...hu hu hu..sadisss! Sebelah saya tu Ju namanya...manis orangnya kan.... hi hi hi.. Asal Ganung tuh.... Umur dia baru 25 tahun.... Dia paling kakak la dalam bilik...Tapiiiii...dalam bilik ni macam takde pangkat kakak or adik...masing2 layan kepala masing2...hehehe... Sebenarnya masing2 nak perasan muda hokkay! 


Malam ni adalah malam pertama kitorang dapat berkumpul bersama2 sehingga larut malam...ha ha ha...


Macam artis kan!! Ahakssss!


Saya faham...boolatttt! mencik2!


Dabel chin! 


Saya tersepit di persimpangan dilemma! Damnnnn!


He he he..sticker road tax Hello Kitty.... Haruslah ambil gambar ye.... Beli kat Benteng tadi...geram2 jek tgk hello kitty sume...eeeeee!

K la...nak tido... 

Bubbye```!



No comments: