Pages

Monday

Entry Ponteng Class *maafffff*~!


Salamalaikum...
*ceh...bagi salam ikut gaya lecturer Arab kunun*

Monday bluesssss...Tapi terhubur tengok gambar Iman ni setiap pagi....Kelakar la dia ni... Suka sangat main anak patung....baby dia katanya... Mama pulak rajin melayan... Buatkan buaian la...sediakan botol susu la... Nasib baik tak sediakan pampers sekali.... Rindu sangat dengan budak kecik ni.... Insyaallah Rabu ni kita bersua ye Iman Umaira! Iya rindu nak peluk2 Iman....Da la bau busuukkkk! Rindu sangat bau busuk tu...hi hi hi...



Semalam saya ada test...on Sunday ye kawan2.... Memang tiada bermood la sangat.... tapi jawab jek la semampu yang boleh...kadang2 tu terubat jugak sebab student master yang jaga test tu hensem! Jangan jeles eaa huncett cayang....

Tak sabar menanti bulan June.... Kena siapkan diri dengan pelbagai perkara selepas itu.... 

Tak lupa juga kepada salah seorang kawan aka abang angkat saya...semoga tenang semasa buat operation nanti...doa saya sentiasa mengiringi anda... Saya tak kisah pun kalau anda tidak dapat mengingati saya sepenuhnya...sebab saya akan selalu update pasal saya kat anda yep! 
You're one of my best online friend....

Tapi..anda harus kuatkan diri dan cekalkan hati...ramai yang menyayangi anda....

Araso?!!

Hokkay...actually saya ada kelas jam 8...but since lecturer da xde almost 1 month..kelas digantikan jam 9...tetiba harini dia ada....dan kelas start jam 8....memang berputih mata la saya sebab terlambat....terus ponteng! Wahhhh...jangan ikut sikap saya ini....tak bagusss... Serba salah sangat sebab for this sem, this is my 1st time ponteng class....*lapar pulak!*

This Wednesday..yeah the day after tomorrow...saya nak balik rumah! 

Harus la isi minyak penuh2 esok....cek tayar...cek air....nak cek apa lagi eaa? Tu je kot!
*typical woman driver..~sigh!*

Daaaa~!


No comments: