Pages

Monday

Green Tea with Lemon~!


Assalamualaikum...

Hari ni saya cirit birit.... Sebab apa? Sebab banyak sangat makan daging!! Hi hi hi...nasib baik ada bawak lemon dari rumah...pastu diminum bersama2 dengan green tea...memang mabeles la kan! Actually saya ni jenis yang jaga kulit...tapi xde la nak jaga badan sangat....but now saya memang kena diet! Sebab? Sebab peha ni da rasa macam rapat semacam jek bila berjalan...bergesel antara satu sama lain...gosh! So..kena makan ikan kering jek la jawabnya! Hi hi hi...


Rumet saya puji kek kukus saya ni...hi hi hi..gebu mcm saya kata dorang....of kos la kan...haruslah gebu...hi hi hi...kalau nak dapatkan hasil kek yang macam ni..boleh la belek2 resepi saya ye....


Okeyh! Malam ni start study for test this coming Wednesday! Chaiyok!!!





No comments: