Pages

Thursday

I Love Qasriena Dress~!

Assalamualaikum belog~!

Yeay! Dress kegemaran saya telahpun sampai petang tadi.....memang sesuai dengan gaya faveret saya iaitu gaya casual....tidaklah untuk saya memakai kain2 kembang ye...dress kembang boleh terima lagi...almaklumlah...saya ni tak berapa nak tinggi berbekalkan tubuh yang agak montok...memang pasti nampak rendang tak berbuah....hi hi hi....



Oh~! Itu jam En.Saufi..saya pergi hantar kedai kejap tadi....lepas ni..harus dia pergi beli jam kat Temerloh sana....jangan beli jam di sini lagi....suka sangat dress ni...terasa macam diri ini seorang princess pulak...bila pusing2...dress ni kembang macam gaun! Seronok je.....

Kalau berminat....boleh la layari www.kznabihah.com

Hari ni dapur rumah memang kelam kabut....biasalah tu..sesekali jek berasap...mesti la kelam kabut sangat2....juadah raya haji kali ni ialah kurma ayam, rendang daging, sambal goreng pengantin, ketupat pulut,  dan rendang. Untuk dessert  pulak ada kek coklat kukus dan kek lapis sarawak....hurmmm...tahan2 kan la selera ni....


Keje2 ayah adalah bersama2 dengan ketupat pulutnya....hi hi hi...

Akhir sekali, saya ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya aidiladha kepada semua pengunjung belog saya....semoga segala pengorbanan yang baik akan dapat pengiktirafan di sisi Allah....insyaallah....




No comments: