Pages

Wednesday

Inner Ninja Turtle~!


Assalamualaikum belog~!

Actually entry untuk kali ni pasal saya nak bagitau yang saya suka dengan inner neck ninja turtle ni.... Kalau kat Manjung, harga dia RM15.00...kat Kuantan ni murah pulak...RM10.00 je... 

Saya suka pakai inner type ni sebab saya boleh pakai apa jua style shawl...Nak terdedah ke...tertutup ke...sume boleh...memang versatile... Lagipun material dia sangat selesa....kawan saya tanya, "tak panas ke?".. Bagi saya material ni sangat selesa...tak panas...malah rasa seperti tak pakai pun...sonok kan!

Setiap perempuan yang suka bergaya..boleh la beli satu...kalau nak yang satin pon ada....tapi mahal sket la... Saya tau, style inner ninja turtle neck ni  da lama da...tapi baru sekarang saya terbuka hati untuk mencuba.... 

Dalam simpanan saya skang ada 2 helai je....hitam dan kelabu....hi hi hi..that's enough!


Jari montok saya tu takde cincin lagi nak tayang....tah bila la agaknya....he he he...

No comments: