Pages

Tuesday

JJCM Bersama Amirah~!

Assalamualaikum sekali lagi sebagai pembuka entry malam ni...hi hi hi....

Haishhh...banyak bebenor nak hapdet dalam belog saya ni...well....bila dah seronok berkumpul ramai2 ni....macam2 benda nak buat... Petang tadi kami (saya, Didi dan Nakip) telah membawa Deli ke Sushi King...nak belanja dia makan...kalau kitorg takde...memang dia habiskan makanan kat rumah jek la... Ayah ngan Mama tak hingin pon bawak dia makan kat luar...hi hi hi..sian dia...so..dengan adanya kitorang...dapatlah dia merasa makanan segera yang tak sihat kat luar tu...hi hi hi..










Okonomiyaki ni sangat pelik...sebab ada telur...mula2 saya order takoyaki..my all time favourite...hi hi hi.. tapi takoyaki xdop...so penggantinya adalah okonomiyaki la...tapi...kali ni xde pulak bonito flakes...saya suka bonito flakes...hu hu hu...kureng la Sushi King kat sini.... Apa2 pun bersyukur sebab dapat belanja Deli makan... Ittadakimasu!!!

2 comments:

adda syuhada said...

tak pernah makan kt sushi king..bila ajak hubby g asyk nanti2..huhuhu

Amirah md esa said...

xpe...hubby nak pergi masa hari istimewa korang la tu nanti....:)