Pages

Tuesday

Menikmati Breakfast Di Kampung Nelayan~!


Entry sepatutnya dipostkan pagi tadi terpaksa postponed sampai ke petang gara2 harini saya telah diberikan mandat menyiapkan juadah lunch...hi hi hi...takpelah...xsempat basi lagi kan....

Dah lama tak dapat berkumpul ramai2 macam ni...Nakip pon ada...Didi mestilah ada...cuma Deli jek malas nak bangun tidur....kalau tak dia mengayuh pagi ni...tapi badan dia da kena peluk sedap jek...harap maaf la untuk dia bangun....

Saya suka breakfast kat sini...sebab sambil2 layan roti canai dan nasi lemak...leh tengok bot nelayan lalu lalang kat sungai ni...paya sebenarnya...harmoni jek rasa...hi hi hi....


Ayah ngan Mama selalu la detim2 kat sini....


Pagi tadi air surut pulak..kalau tak...selalunya memang penuh air ni..boleh nampak ikan berenang2 lagi sambil kunyah roti canai cicah kari...hi hi hi...


Muka Nakip tak mandi...hi hi hi... My Mama yang semakin kelihatan semakin muda hasil dari penggunaan Maajun Anggun Bistari yang saya jual...hi hi hi...sape2 nak..leh la gtau ye....*ceh! sempat promo!*


Errr...ni pon muka tak mandi gak...ha ha ha....



Lepas makan sebungkus nasi lemak....saya minum teh o ais...nyum2!


Muka Didi pun tak mandi....dah la bengis!


Yeah! Melantak 2 keping roti canai!! Ha ha ha.....sedap!

Kalau ada tetamu dari jauh datang...ayah mesti bawak breakfast kat sini...sooooo...kalau sape2 nak merasa breakfast dalam suasana kampung nelayan....jemputlah datang rumah saya...hi hi hi...
*kalau mama dapat tau mesti saya kene ketuk kepala!*

Chioww~!



No comments: