Pages

Saturday

Nak Buang Blackhead Kat Muka?? Ini Caranya...

Assalamualaikum belog~!

Yeah...malam ni saya nak sharekan lagi petua2 omputeh sana....kadang2 petua dorang berkesan jugak...hi hi hi....

Ok2..sape yang ada masalah blackhead? Selalunya blackhead ni akan muncul kat hidung dan dahi serta batang hidung kan?? Ada ke orang ada blackhead kat pipi eaa? Hi hi hi..wallahualam...

Bahan nak digunakan ni sangat la senang didapati di mana2 pasaraya atau kedai2 kek....saya suka beli kat kedai kek je..sebab murah...hi hi hi....


Tadaaa!!

Inilah bahan yang saya gunakan untuk removekan blackhead dan segala kekotoran di muka saya...

Soda bikarbonat!

Cara2nya senang jek....


Mula2 amik sedikit soda bicarbonat...


Campurkan dengan sedikit air supaya bancuhan tu jadik paste....


Sapu kat muka k....tunggu dalam 15 minit sahaja....pastu boleh la cuci perlahan2....cuci dalam keadaan memutar...konon2 buat scrub muka...hi hi hi..ok x? faham??? 

Amalkan sebaik sahaja bangun tidur....dan sebelum tidur k....maknanya 2 kali sehari....

Selamat mencuba~!


Haaa..ni sempat pulak saya duk main2 ngan inai...ha ha ha...xde keje da...


Ok2!

Jom tidur~! Nyte.....




No comments: