Pages

Saturday

Kisah Saya~!


Assalamualaikum belog~!

Rasa2 boleh jadi model tudung tak? Ha ha ha..feeling2 model tudung tetiba baru pasan kat belakang tu dok bersepah barang2 peribadi...hi hi hi...

Saya suka shawl halfmoon...ni beli dekat expo fashion UMP ni....geram2 tengok sume! 


Ada jugak belikan Didi cincin misai ni....hi hi hi.... RM10.00 sebijik!

Shawl halfmoon saya tu RM20.00...saya suka dengan warna dia...macam petal roses....kan? Sweet jek...muslimah jek kalau pakai....


Wajah terlebih excited sebab nak pergi lab untuk bertemu ramah dengan Incik GCMS...tapi malangnya...dia tak mengalu2kan kedatangan saya dan rakan2....haih!


Saya telah berjaya menghasilkan cermin lekat sendiri...selalunya dok sandarkan kat botol jek....maklumlah...cermin sebelum ni takde penyangkut kat belakang dia....xsempat nak hias lagi ni....dan perkenalkan jugak Mr.Cammy dari negara Canon...hi hi hi... Ni saya pinjam jek dari En.Saufi muncet tu.....heeee~!

Last but not least!


Ha ha ha!!

Ni muka saya baru lepas PLKN...Tu pulak muka En.Saufi baru lepas matriks...masing2 gelap gila kulit....tapi tidak lagi sekarang hokkay...rahsianya...saya tak mengamalkan vitamin C pun....yang penting banyak minum air kosong dan ambil wudhu'....tu jek dah memadai..yang paling penting..hiasi wajah dengan senyuman yang manis......

P/S: Sedang mengatasi stress yang bakal melampaui batas...next week busy setiap hari...next next week study week...next next next week da start final exam....wish me luck~!






2 comments:

♥WanieyZuki♥ said...

gud luck sis Amirah for your next exam =)

Amirah md esa said...

tq sis...:)