Pages

Sunday

Luahan Hati Hari Ini~!

Assalamualaikum belog~!

Saya rasa down sangat....hu hu hu....yela..semalam kan ad discussion dengan budak2 ni....sambil siapkan kerja..sambil sembang2...tetiba dorang sembang pasal kakak2 diorang yang dah kerja....diorang kata umur saya sama dengan kakak2 diorang yang da kerja....hu hu hu...sentap jek...sorang bagitau yang kakak dia kerja gaji RM4000...sorang lagi gaji RM2500....haih....

Sedih je rasa....saya sedar saya ni banyak kali extend semester...tak kerja2 pon.....

Harus ada motivasi diri ketika ini....kata2 dorang tu buat saya terfikir....yang saya harus berubah....bukan setakat bagus dalam pelajaran jek....saya jugak kena buktikan yang saya mampu dapat duit hasil usaha saya sendiri.....From now on, I need to be a multipurpose person.... Allah, please be with me.....make me stronger to face any challenge in this world....ameen~!

2 comments:

abu said...

u already an awesome poeple syg... jgn dgr ckp org... org leh ckp pe saje yg dorg nk tp yg mencorakkan idup kite ialah kite sndri... abaikan kata2 dorg 2... yg ptg usaha k... i believe u can do it syg... my luv always be with u...

Amirah md esa said...

he he he...thanks for the comment b huncet cyg2 dut2!

yup...tak semua orang boleh capai kejayaan yang sama...sesetengah org dia xberjaya dalam bidang tut...tapi boleh berjaya dalam bidang tet....kan cayang2!!

luv u tooooooo..muah2! *erk! nanti ada org baca pulak...*