Pages

Wednesday

Tahniah Adikku Mentol!!

Assalamualaikum belog~!

Semalam saya telah menerima satu berita yang cukup menggembirakan!  Apakah ia? Didi dah dapat keje!!! Bukan happy sangat pun dia dapat keje...tapi hepi sebab gaji dia....hi hi hi... cuba teka!!

RM3.7k weyh!!

Gila tak??

Ok....skang ni sape cakap starting gaji bachelor in chemical engineering rendah? En.Saufi pun tergugat hokkay!!

Tahniah Didi....! I'm happy for you....

For those yang pernah buat jahat kat Didi....thanks ye...sebab skang ni Didi dapat apa yang sepatutnya Didi dapat....saya salute dengan kesungguhan dan ketabahan adik saya ni dalam mencarik kerja....akhirnya dapat jugak....

Mekasih banyak2 jugak kepada uncle kitorang yang bersusah payah carikkan Didi keje.....


Boleh la Didi kawin ngan Ejad...Ejad pun bakal dapat keje jugak...I am happy for both of u! Jangan lupa bagi saya tumpang sekaki jugak ye....ha ha ha....

Siapa sangka budak yang sangat teruk keputusannya masa sekolah dulu boleh berjaya macam ni....Semoga adik saya ni berjaya di dunia dan di akhirat....aminnn~!

p/s: habislah rumah Mama Yam nanti kena serang dengan van Poslaju jek....hi hi hi....

5 comments:

abu said...

deng kje ngan petronas mmg la... cbe kje cmpny bese jek... xdenye nk dpt 3.7 2... nk npt 2.5 k pon ssh

Amirah md esa said...

he he he....iyolah sayang....tu namanya rezeki kan!

isha said...

dah ad org knal tue... nnti mira lak.. congrats to ur sis.. keje kat ne dear..

Amirah md esa said...

dia keje kat petronas.....:p

Anonymous said...

salam..didi dpt keje kat petronas mana?