Pages

Saturday

05011988 - Saya Keluar Dari Perut Mama~!


Assalamualaikum belog~!

Syukur alhamdulillah kerana saya masih bernafas dengan sempurna di hari lahir saya yang ke-25.... Setiap tahun, hari lahir saya pasti ada sesuatu yang istimewa....hi hi hi.. Giliran tahun 2013, hari lahir saya jatuh pada tarikh final exam.......sungguh indah susun atur hidup saya yang Allah tentukan....

Di hari yang istimewa ini, sekali lagi saya mahu berterima kasih kepada 2 malaikat yang sering berada di sisi saya sama ada di saat saya sedih dan gembira.... 

Terima kasih mama dan ayah kerana telah melahirkan kakak...membesarkan kakak dengan sempurna...memberikan segala keperluan yang kakak nak....walaupun mama ngan ayah terpaksa bersusah payah.... Maafkan kakak sekiranya kakak pernah menyakitkan hati mama dan ayah..... Kakak selalu doakan mama dan ayah dikurniakan kesihatan yang baik dan dilimpahi rezeki yang halal untuk membesarkan kakak, Didi, Nakip dan Deli..... Jasa mama ngan ayah tak mampu untuk kakak balas....hanya doa dan kejayaan dlm pelajaran jek yang mampu kakak bagi buat masa ni.... Maafkan kakak kalau kakak belum mampu lagi jadi anak yang baik untuk mama dan ayah..... Kakak sayang mama ngan ayah sangat2!


Dan terima kasih ayah dan mama sebab menjadi orang pertama yang wish burpday ni.....xoxo!

En.Saufi menjadi orang kedua wish burpday kat saya.... 

Thanks sayang sebab mampu bertahan dengan bby...burpday kali ni merupakan burpday yang ke-3 bby sambut dengan b....hi hi hi....walaupun tak pernah makan kek sama2....ucapan dari jauh pun sudah cukup untuk membuat bby rasa happy sangat2.....hadiah burpday? bby tak pernah tuntut pun dari dulu...sebab rasanya b selalu sangat dah bagi bby mcm2....so...don't waste your money for my burpday's gift....cuma bby nak b kerja rajin2 dan setia dengan cinta kita....hi hi hi...may Allah bless us till Jannah....semoga urusan kita untuk membina masjid akan dipermudahkan kelak.....don't forget to be a good muslim....hi hi hi...


Thanks kepada rumet2 saya yang sgt2 manis kerana telah menyiapkan kad ucapan burpday ni dalam masa yang singkat...korang memang ohsem sangat! Kreatif gila! Saya suka sangat...dan terharu sebab korang datang bawak kad ni pastu nyanyi Happy Birthday beramai2...hi hi hi....kek takde tak jadik masalah...ramai2 makan megi...ha ha ha..... Semoga korang semua beroleh kejayaan di dunia dan di akhirat k! Sayang gila kat korang sume...hi hi hi...thanks again!






Good nyte sume... 

**Dah tua~~**

No comments: