Pages

Monday

Celoteh Pagi Amirah~!


Assalamualaikum belog~!

Selamat pagi semua....dah senyum? Kalau belum, sila ke cermin sekarang...lihat betapa manis dan hensem bila anda senyum....hi hi hi....

Sape dah tengok movie Hansel & Gretel???

Pergilah tengok pada yang belum....saya baru semalam tengok....bila Nakip dah balik baru leh kuar ramai2....Didi jek takde....hu hu hu.....


Cerita ni bestttt... pada mulanya saya ingatkan cerita based on permainan game...rupa2nya based on cerita dongeng yang saya dengar masa kecik2 dulu..... Pasal rumah yang diperbuat dari gula2.....tu sebenarnya rumah witch yang jahat...dia buat rumah tu supaya kanak2 tertarik dan makan sampai debab....pastu barulah witch jahat tu makan budak tu.... tapi dalam cerita semalam...budak tu sempat lepaskan diri dan dia berjaya bunuh witch tu.....soooo...bila da besar...budak2 tu jadik witch hunters......dan anda boleh la tengok cerita tu sendiri k.....


Bagi saya...kalau tengok 3D pon mesti best...sebab ni merupakan 1st film yang saya rasa padat dengan jalan cerita walaupun in 3D.....selalunya kalau film 3D ni dia banyak nak focus pada 3D effect jek....bukan pada jalan cerita....haa...tengok2 la ye....


Ni dinner malam tadi....mee bandung....ayah yang masak....hi hi hi... Bahan2 dia sama jek macam nak buat mee goreng....tapi just tambah udang kering dan lebihkan bawang putih.....mee bandung ni wajib kena ada kacang tanah yang digoreng dan diblend.... sampah2 dia wajib kena ada daging, udang, sotong, tauhu, telur, sawi dan tomato.....memang terangkat!!

Memang hancur la diet sihat saya...ha ha ha....

Ok la...sampai di sini sahaja celoteh pagi saya.....

xoxo



No comments: