Pages

Thursday

Rumahku Syurgaku...


Assalamualaikum belog~!

Saya dah berada di rumah! Alhamdulillah..selamat sampai jugak....dan berhibernasi selama sebulan di rumah...seronok kan!

Hurmmm...tapi yang tak seronoknya bila lappy saya rosak.....sehari sebelum balik...boleh plak la air nestum tertumpah kat lappy....huhu..sadis....ni pon guna PC Deli.....bila dia guna PC...saya pinjam pulak tablet dia.....huhuhu....xpelah...kira beruntung jugak la dapat online....hi hi hi....


Sebelum balik, saya dan rumet2 sempat jugak buat steambot...hurmmm...kenyang sangat2...kos? sorang RM7.00 jek...hi hi hi.....


Ynag paling penting, saya dapat jumpa budak2 yang paling saya rindu ni....Bella dan Iman.... Sakit perut tahan gelak dengan keletah mereka berdua...hi hi hi....sangat2 comel! Bijak pulak tu!


Dinner semalam....ayah yang buat....jemu makan nasi....ayah panggang dan grill sebuku daging....so malam tadi penuh la perut kitorang dengan daging2....hahaha....thanks ayah for this delicious meals.....



Rumah saya da macam taska pulak bila mama tampal2 benda2 ni....haih! Semakin cerdik la budak2 ni nampaknya...hihi hi....

Ok la..next time pulak update...tata~!


No comments: