Pages

Saturday

Selesai 1 Misi~!


Assalamualaikum belog~!

Alhamdulillah..hari ni saya dah berjaya mencapai satu misi....hi hi hi...membuat shawl yang sangat labuh dan panjang....syukur2....masa nk potong dia memang menyeksakan....memang patut pun harga shawl mahal....walaupun material dia murah jek...tapi kegigihan nak membuatnya tu perlu sangat tinggi...kalau tak..senget benget la jawabnya....hi hi hi...


Ni bahagian belakang shawl saya....

Hurmmm...nak namakan shawl ni apa ye? Carnationmyra's shawl leh? hi hi hi....


Semalam jalan2 dengan mama kat Kamdar...terboronglah kain2 ni sume....hi hi hi...


Kain2 ni saya nak buat kusyen kecik2 untuk majlis bulan 6 nanti....kain ni sangat2 murah....semeter RM2.00 sahaja ok....sangat2 la berbaloi....


Chiffon ni saya nak buat shawl macam gambar kat atas tu....harganya RM5.00/semeter...saya buat shawl 2 meter.....hi hi hi...


Ni pulak nak buat kain langsir.....RM4.50/semeter....kain dia tebal..memang untuk langsir....so ni pun untuk majlis saya nanti.,....nantikan kemunculan wajah baru bilik kesayangan saya k!


Frame ni mama belikan...sangat2 besar dan comel sangattttt....nanti saya nak letak gambar2 saya masa kecil2 dulu.....biar bakal mak mertua tgk yang saya ni sememangnya comel dari kecil sampai la sekarang...hi hi hi..pasannya saya ni...auwww!!!


Ni dory fish fillet yang saya dah pun peramkan dengan lemon dan lada sulah...so malam ni insyaallah saya buat fish n chips...nyum2! 





No comments: