Pages

Wednesday

Kembali Ke Sekolah~!


Assalamualaikum belog~!

Alhamdulillah..sudah hampir seminggu saya memulakan semester baru di UMP..... Sedih sangat sebab kena mulakan hidup tanpa mama dan ayah depan mata...yang paling penting...tanpa keletah Iman dan Bella..... Rindu sangat dengan mereka berdua....

Hari Isnin lepas, kami telah pun menerima baucer buku sebanyak RM250.... Pada mulanya memang seronok...dah fikir macam2 nak beli apa kat Popular.....sangat menyedihkan bila kami hanya dapat gunakan 20% untuk alat tulis dan 80% untuk buku2 ilmiah.... Haih! Musnah harapan nak borong pen byk2....nak borong buku pon memang takde text book for chemical engineering field.....sadis kan! Saya guna sekeping jek baucer kat Popular....

Berbalik pada booth2 yang dibuka di UMP...memang puas la shopping....saya beli gadjet computer dan coklat ni! Sangat sedap hokkay! Yang dalam kotak tu saya nak kasi En.Saufi.....dia suka cekelat! Hi hi hi....


Buku2 ni saya beli kat popular....3 buah buku ni berharga RM40.00...lebih2 tu alat tulis la....setakat dapat pembaris panjang, ring clip ngan stapler.....


Haaa...ni saya beli kat kedai buku UMP....2 buku ni berharga RM55.00....sangat mahal....kenapa saya beli ni? The reason is...these books are related to my undergraduate research project.....yeah...this semester saya wajib buat projek...tajuk yang saya dapat ialah "Membrane Nanofiltration of Gaharu-Water Mixture"..... Wish me luck k!


Ok...nanti kita sambung cerita lagi ye...nak solat....dan menuju kejayaan jap~!

xoxo


No comments: