Pages

Saturday

Didi Sudah Menajdi Tunangan Orang~!


Assalamualaikum belog~!

2/3/2013

Didi bertunang.



Baju hijau ok...konon2 nak buat ala2 garden gitu kan...hi hi hi...


Majlis sangat simple...no pelamin...no mak andam....dan alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar.... KAMI TAK SUKA OVER2!



Maaflah...rumah kami takde bilik tetamu...so di bilik saya la bilik tetamu...di biik saya jugak la bilik untuk Didi bertunang...hi hi hi... *gambar tepi, sya belum siap lagi nak pakai tudung*


Sangat kelakar behind the scene utk capture ni...hi hi hi...


Didi happy sangat la tu! May you have a beautiful life sista'!


Konon2.manik2 tu nak buat nampak sweet la kan...sekali dah macam cacing2 pulak...hi hi hi....


En.Saufi mesti bangga camera dia dapat interframe jugak... hi hi hi...


Sesi menyarung cincin...Mama Ejad cantik kan!



Memang cantik mama Ejad ni....


Mama saya pun cantik jugak....kalau kitorg jalan sama2..sume cakap mama ni kakak kitorang tau...hi hi hi....


Tak perlu nak happy sangat ye Didi....you are taken now...I'm still free doing everything...don't be jealous k! ha ha ha...


Rombongan dari Kelantan dah nak balik....hi hi hi...



Kecik2 betul family Ejad ni...tak macam family Wak Nasron...hi hi hi...



Semoga Didi dan Ejad dapat bersabar menunggu giliran untuk ke jinjang pelamin ....Saya dulu yang kena naik pelamin barulah korang berdua boleh....hi hi hi....

Kalau nak cepat...silalah sponsor majlis saya...konfem korang dapat naik pelamin cepat2....ha ha ha!


3 comments:

Anonymous said...

waiting 4 ur turn..~harriyap bebeh.. ;p slamat menempuh alam pertunangan buat adik k.mira(D2)
#nik#

suri said...

assalamualaikum..hye amirah..ekceli sy baru je jumpa blog awak ptg td..td try gugel resepi sup kaki ayam (sy x pandai masak sgt ekceli huuu...sadis kan? haha) sbb suami tingin sgt nk mkn..kite yg ngandung, dia pulak yg ngidam hihi..ehhh..awk taun ni 25 yeah? same la kita hihi..btw nice blog! n sy akn trus jd silent reader awk..dan ushar2 resepi gojes awk tu hihi..have a nice day!

Amirah md esa said...

suri: wsalam...hai suri...ha'ah..dis year saya 25....tapi masih belum kawin...hi hi hi...thanks sgt2 sebab sudi baca resepi2 sy yg xseberapa tu....saya pun xpandai masak..sebab tu la sume resepi yg simple2 jek saya masak....kalau awak sudi..try la resepi2 saya tu...kalau xpandai masak xpe..asalkan rajin masak..lama2 nnti mesti boleh jadik masterchef...hi hi hi...thanks again k...have a nice day to u too....:)