Pages

Friday

My Very Busy-Bee Day~!


Assalamualaikum belog~!

Dah lama tak update belog ni.... Sekarang ni memang busy sangat...mana nak siapkan proposal report...mana nak study untuk test...mana nak siapkan lab report lagi....haih! Harini saja baru dapat setelkan sume keje2....dan baru la dapat landing...kalau tak memang duk melebarkan punggung duduk mengadap lappy....pastu kuatkan otot2 kaki memanjat ke bilik SV....hi hi hi...tapi..kehidupan sebagai seorang pelajar ni la yang akan saya rindui bila saya dah berada di alam pekerjaan....

Malam ni saja saya da siap design plant untuk research project saya...  Price quotation sume dah mintak kat supplier.... macam dah keje jek rasanya...thanks to my SV la for this experience..... Saya memang suka buat keje2 yang mencabar mental ni...hi hi hi... Lepas design plant ni...saya setelkan plak untuk presentation esok....tak tahu la apa yang akan keluar dari mulut saya esok ni...hi hi hi...


Wish me luck k~!



No comments: