Pages

Wednesday

Bahang Hari Itu~!


Assalamualaikum belog~!

Debaran makin terasa...hi hi hi....harini mama da ajak shopping untuk barang2 hantaran...dan inilah hasilnya untuk harini.... 1st time mendeko hantaran sendiri.... Saya suka hantaran yang jenis simple dan bunga2 yang tak berkilat2....sebab nampak macam bunga2 segar gitu...hi hi hi.... Ni kaler pilihan En.Saufi....nanti kaler untuk saya pink~! Kitorang macam terbalik plak...sebab selalunya perempuan akan buat kaler pink...lelaki yang buat kaler biru...tapi bagi saya...hantaran2 ni adalah hadiah untuk dia....so saya gunakan warna kegemaran dia...dan sebaliknya...lantaklah.....


Bella jek ada harini...tu yang boleh buat sikit2 hantaran....kalau Iman ada..mintak maaf la nak buat sume ni...kang ada yang bukak kedai jual gubahan hantaran pulak....hi hi hi...


Sebenarnya mula2 saya dan mama ke Kamdar dulu..cari baju untuk nikah...ni nak buat hantaran....agak pening la jugak nak fikir....maklumlah...Didi takde..kalau dia ada...petik jari jek fesyen bagi dia...hi hi hi...last2 beli jek la ni..untuk En.Saufi sekali..dia dah bagi duit siap2 da....saya tukang beli jek... Total untuk persalinan saya dan dia hanyalah RM133 sahaja.....kalau boleh lagi murah...lagilahhh saya nak hokkay...buat apa nak mahal2...yang penting dah selamat menikah....ni belum masuk kos upah menjahit....tah bape la....manik2 mungkin saya yg jahit sendiri kot sikit2....

Doa2kanlah semoga majlis saya ni berjalan dengan lancar ye...mekasih~!

Bubbye!!



2 comments:

adda syuhada said...

mcm warna hantaran saya kawin dulu jer..hihihi

Amirah md esa said...

warna tema skype....sbb masing2 duk jauh and kontek thru skype je...hi hi hi...