Pages

Wednesday

Pemangkin Semangat Untuk Ber'DA'~!

Assalamualaikum belog~!

Kenapa tetiba saya nak diet ni?? Hi hi hi...semuanya sebab racun2 dari sini.... Banyak orang yang dah berjaya dengan diet ni.... Saya memang dah lama tahu...tapi bila tengah buat..mcm2 anasir jahat melanda....last2 tak jadik da la.... Since saya join grup DA ni....memang semangat berkobar2 sebab rakan2 banyak yang support each other sebab dorang dah berjaya hokkay.... Saya pon haruslah nak berjaya....nak jadik model tudung Didi...hahaha...baru la gojes bila dah kurus....ngeh..ngeh..ngeh!

Nak timbang berat..tapi skang ni kat hostel lagi....nak beli...maaf la..xkan beli guna duit sendiri..hi hi hi...nanti nak mintak ayah la..nak beli yang digital punya...1 gram pon diambil kira k...hi hi hi...

Kepada sape2 yang nak cuba diet ni...haruslah..wajiblah...meneliti setiap inci apa yang harus dimakan dan tak boleh langsung makan....kalau boleh..hari2 makan telur jek...tu menu paling selamat...hi hi hi...pastu kena faham apa itu proses ketosis...dengan ini korang akan dapat imagine lemak2 badan anda dibakar dengan dahsyat sekali..hi hi hi....

Ok...nanti saya explain lebih lanjut k.....

Study for test....sigh~! Boringggg....


No comments: