Pages

Saturday

Selamat Hari Lahir Ke-49 Mama~!!!!


Assalamualaikum belog~!

Semalam genap 49 tahun mama saya dilahirkan ke dunia ini....thanks pada nenek saya sebab melahirkan mama saya.... she's purrfect! We love her sooo much! Muahxx!

Semalam juga saya dan Didi mentol keluar berjalan2 dan sempat amik gambar gedik...saja nak tunjuk yang we both had our mom's face....hi hi hi... Dan saya dah pon puas pow si kodok ni macam2....maklumlah..setiap kali gaji masuk dia mesti datang sini...soooo..peluang besar la kan...hi hi hi....


Mulut Didi macam Joker kan?? Ha ha ha...kijammmm...



Alkisah kereta Didi yang berwarna putih tu.....sangat sengal k.... while I drove her car...I'd found something  look alike 'taik cicak'!!! Then, I asked her about that....dia macam nak cakap taknak cakap....then, dia terlepas cakap yang memang kete dia ada cicak....WTH!!! But she asked me not too panic....gila apa tak panic.....then dia pergi kemas2 sket barang2 dia kat belakang.....a minute later, dia menarik nafas legaaaa....saya sangat pelik masa tu...dan dia kata cicak tu dah mati kat kerusi belakang maybe sebab kete ni park kat tengah panas....sekali lagi saya menjerit kat dia....ye la....duk dalam kete dengan bangkai then hirup udara ekon tanpa ada keraguan yang dalam masa yang sama saya turut menyedut udara pelupusan bangkai cicak......macam SHIT!!! 

Memang dahsyat la!!

Say No To Didi's Car!!

No more...no more la.......serikkk....

Nasib baik la kete saya hanya luaran jek ada taik burung...tapi dalam kete takde bangkai burung.....ha ha ha....gila sengal la Didi ni.....



No comments: