Pages

Monday

Kuantan-KL-Lumut-penattttt......


Assalamualikum beloggg~!

Jangan terkejut tengok lubang hidung saya...sebab lubang hidung tunang saya lagi besar tau! Hi hi hi....

Khamis aritu huncet datang ke Kuantan....sampai Kuantan jam 12 malam....

Siapkan2 jemput2 jagung dengan udang ni pastu pergi amik dia...


Jemput2 jagung dengan udang permintaan huncet.... Lepas je amik dia kat bus stand...terus kitorg ke Teluk Cempedak...on the way ke sana...dia da abiskan jemput2 tu...hi hi hi...lapar sangat kot...mana taknya....dari ofis terus naik bas....sian huncet ni....


Sampai ke TC....kitorg pergi cari makan lagi....memang tak abis2 dengan makanan tau kitorang ni...hi hi hi..nasib baiklah murah je western food kat TC ni....harus cuba....

Kitorang terpaksa tidur dalam kereta sebab keesokan paginya kitorang kena gerak ke KL...sebab ada training dari Prudential...

Kitorang start gerak dari TC tu jam 4.30 pagi....pastu singgah ke R&R Temerloh...tidur lagi kat sana....huncet ngantuk sangat...sian dia....sementara dia tidur..saya pergi bersiap2 mandi di sana....pastu sambung tidur balik...hi hi hi...

Dalam pukul 9 pagi kitorang gerak dan singgah breakfast kat Genting Sempah....dan sambung perjalanan lagi....dan tibalah kitorang ke IKEA....rambang mata tengok pelbagai konsep kat sana....





Saya tertarik dengan hiasan bilik ni.....cuma cadar tu saya lebih suka kaler putih plain...



Ni pulak ruang makan fevret saya.....nampak sangat selesa!



Huncet belanja meatballs ni....kitorang share tau....kalau tak share makan ni...memang tak abis la...walaupun kitorg kuat makan....ha ha ha...




Huncet terpaksa pegang tangan saya...kalau tak...memang tak cukup satu beg besar tu barang2 yg saya akan beli...hi hi hi...

Lepas ke IKEA...kitorang stuck kat jem....so saya check in kat Prudential Training Academy jam 6 petang....then kul 8 malam kitorang pergi keluar lagi untuk cari kasut saya.....dapatlah kasut hrga RM20....hi hi hi...


Balik semula ke PTA jam 11 malam kot....memang seram kene tido sorang2....rumet tak dapat datang pulak...ha ha ha...sadis jek....macam2 bunyi dengar tau! Memang tak dapat tidurrrr....keesokannya dengar boss bagi talk sekadar masuk telinga kanan keluar telinga kiri..sebab terlalu mengantukkkk.... Training habis pukul 6 petang...so kitorang gerak ke Lumut jam 6 petang dan sampai jam 10 malam.....berterima kasih banyak2 kat huncet yang dah ada lesen drive...hi hi hi...dia jek la g drive.... Kuantan-KL-Lumut....



Ni barang2 hasil dari kerakusan saya di IKEA....tak sampai RM100 pun....ni semua barang2 untuk kehidupan selepas kawin nanti....hi hi hi....pasni nak beli set pinggan plak....

Ok la...ngantuk sudahhhhh....bubbye!


No comments: