Pages

Tuesday

Mee Kari Bebola Daging Nasib2!


Haaaa...besau gedabak muka saya sahaja!! 

Rasakan! 

Ha ha ha!!


Assalamualaikum belog~!

Harini kan...saya memang mengidam nak makan daging tau...tapi disebabkan mama takde kat sini nak tunjuk cara2 memotong daging supaya tak liat....saya beli jek bebola daging ni....hi hi hi.... Pastu....saya ingat nak makan dengan nasi lembik yang panas2 tuh....tapi memandangkan kari bebola daging ni cair....sebab saya gunakan 1/2 biji bawang besar....terhasillah mee kari bebola daging nih....wahhh...boleh la tahan rasa dia....

Bahan2 yang digunakan tersangatlah simple....masak je kari macam biasa tu....cuma cairkan jek kuah kari ni....nasib baik la rasa dia not that bad....boleh la untuk kenyangkan perut saya dan sebahagian housemate saya nih....hi hi hi...

No comments: