Pages

Thursday

PSM OoooO PSM~!


Assalamualaikum belog~!

Alhamdulillah...saya bersyukur sangat sebab projek sarjana muda saya dah pun start bermula dari semalam.....tapi....method sangat berlainan dengan seperti yang dirancang...hu hu hu.... tapi saya buat jek dulu sementara menunggu supervisor pulang dari tanah suci Mekah kerana beliau menunaikan haji...

Hari ini saya menghabiskan masa dan tenaga di UMP lab...sangat la penat....dari jam 10 pagi sehingga jam 5 petang....nasib baiklah setiap hari Khamis dan Jumaat takde kelas...memang saya nak habiskan masa menyiapkan projek saya....

Badan pun dah terasa lemah sangat....nak demam pon ada ni...daripada hari Sabtu saya tak berehat.....sebab banyak test menanti....wargh...inilah penangan student final year.....busy2....ni belum lagi projek Plant Design.....nasib baik la berkumpulan....hu hu hu...

Esok tunang comel saya nak datang!!

Seronoknya....!

Rindu sangat dah dengan huncet tu....hi hi hi...baru perasan...gaya dia macam Mr. Arrogant kat TV3 tu....siyes sama! Dia bukan jenis lelaki yang mulut manis....jiwang2 karat....itu bukan dia.... Dia jenis yg buat2 tak kisah tapi sebenarnya dia sgt prihatin....hi hi hi....comel jek....bila sy dapat tau yang dia save nama benda2 yang berkaitan dengan saya....tak tinggal pon perkataan '...SYG'! Terharu sangat......lagi2 kalau ada kawan2 bagitau yang huncet suh dorang jaga saya kalau dia takde....memang mengalir air mata ni... Lagi satu...dia tak pernah puji saya.....tapi dia sangat terima saya seadanya....kalau saya bagitau kat dia yang saya nak diet....dia cakap ok....tapi...bila keluar dating ngan dia...dia akan oder makanan banyak2....then dia yang amikkan makanan tu letak dalam pinggan saya....dia kata nnti sakit kalau tak makan....tp muka dia memang jaranggggggg sgt nak tersenyum...tersengih2 lagi la tak pernah!! Muka berlagak je tau! Tapi saya sayang dia.....hi hi hi...kalau dalam wechat....bila saya cakap jek pape...dia akan taip "omeynya!!" tapi...kalau saya kol dia....dan buat benda yang sama.....dia boleh cakap "poyo gilee!" Ha ha ha....saya suka kol dia masa dia tgh keje....tadi pon saya gtau dia yg saya nak demam...dia boleh kata...."Haaa...demam la dulu.nak buat keje ni..." Berlagak gila kan! Ok....taknak dah cite pasal dia...menyampah!! Hi hi hi...



No comments: