Pages

Monday

Weekend With His Family~!


Assalamualaikum belog~!

Masih kepenatan lagi....huncet la ni....nak prospek sampai ke Temerloh..pastu KL...pastu Karak!

Siyesli..letih sangat2....nasib baik la yang drive kete adalah huncet...kalau saya...rasanya sekarang ni dah terlena 2 hari 2 malam....hi hi hi...

Jumaat haritu...huncet ajak pergi rumah apak dia....saya ok je bila dah bergelar tunang dia...so boleh la nak berjalan2 jumpa family dia....xde la malu sangat...hi hi hi....tidur kat rumah apak 1 malam...baru dapat tengok wajah sebenar apak yang memang mirip huncet sangat2...comel jek....mulut strawberry sama....pastu kaler merah...hi hi hi...comel jugak huncet nanti bila da jadi warga emas....yg penting perut! Hi hi hi....

Sabtu pulak pagi2 lagi kitorang dah gerak pergi rumah mak huncet....lama betul ayah dia berbual....dah lama xjumpa huncet kot....hi hi hi....dah lepas rindu mak kat anak dia yg comel ni....hi hi hi.... Pastu..kitorang singgah umah wan huncet....umur da 90 lebih...tapi masih mampu buat keje dapur....wan dia pon comel! Lepas je pergi umah wan dia....kitorg igtkan nak pergi Karak...tidur 1 malam kat rumah Achik dia...tapi Achik dia pergi KL...anak saudara dia konvo kat UKM...kitorang pun apa lagi...berdesup ke UKM....hi hi hi...pastu tengok orang berubat saka....dalam jam 1 pagi barulah kitorang ramai2 bergerak ke Karak.....




Bersama dengan Achik....muda remaja tau walaupun usia dah menganjak 40-an.....sporting pulak tu!

Bergaul dengan sepupu2 huncet memang best! Macam adik beradik....hi hi hi..takde pun nak rasa rendah diri....happy sgt!

Tak sabar nak ada hubungan kekeluargaan dengan dorang ni....hi hi hi...


Sampai Kuantan....saya belanja huncet makan kek kat Kulacakes.....chilled cheesecake dia sedap...saya boleh buat tu...hi hi hi....




No comments: