Pages

Monday

Bilikku Syurgaku~!


Assalamualaikum belog~!

Alhamdulillah...bilik saya telah pun selesai ditukar warna...hi hi hi....untuk bilik saya ni..mama dan ayah memberi peluang untuk saya menghiasi sendiri bilik saya...decide which concept that I really want.... Ok...saya suka hiasan dalaman bercirikan moden macam hotel....sebab simple dan rasa tenang jek...xbanyak barang and perabot yang bersepah....so saya pilih 2 tone warna yang agak warm....untu feature wall saya pilih warna yang agak gelap sedikit untuk bagi kelainan dalam bilik saya ni....

Say no to PINK!
 I'm an adult now.....hi hi hi....

Lampu pun saya dah tukar kepada warna oren...ala2 romantis gitu suasananya nanti.....lagi2 saya ni peminat lagu2 jazz....I love peace and relax....untuk katil pulak dalam proses pemilihan.....masih survey kat tempat2 sekitar Perak ni...kalau boleh nak carik satu lukisan abstract base warna putih....hi hi hi....


Thanks to my brother, Naqib, sebab menolong untuk mengecat bilik saya...pasni saya kena tolon untuk hias bilik dia pulak la...hi hi hi...


Lepas jek mengecat, ayah ajak makan kat luar....tempat pilihan kami adalah di kedai kawan ayah la....hi hi hi....dan menu berhantu kat sana ialah mee rebus tulang....memang sedap gila!! Kalau pembaca belog ni berada di sekitar Manjung, try la menu ni kat Warung Anak Pangkor..area pasaraya Ceria dulu2....


Dalam kul 10:15 malam...Naqib ajak pergi tengok Thor...dah la masa tu sedap2 tengok bola....Kelantan vs Pahang....terpaksa la jugak korbankan....nasib baik Pahang menang....hi hi hi..negeri bakal suami koi!

Ok la...nak prepare untuk perlawanan malam ni pulak....perlawanan apa? Tunggu dan nantikan ye!



No comments: