Pages

Sunday

The Best Natural Remedy for Me~!!!

Assalamualaikum belog~!

Setelah bereksperimentasi dengan bahan2 yang membolehkan saya sentiasa berasa kenyang....akhirnya...saya dah berjaya menemui satu formula buat diri saya....nak tahu apa dia??

Selama ni saya hanya depends kepada ubat untuk membuatkan saya tiada selera makan.....dan kadang kala ubat2 tersebut tidak memberi kesan pun buat diri saya....disebabkan saya ni orang kimia....so saya agak risau dengan buah pinggang saya kalau terlalu bergantung kepada ubat2an ni....saya cuba dan cuba lagi dengan menggunakan bahan2 semulajadi.....

Dan hari ini...saya dah berjaya....tapi ini baru 1st day....kita tengok pulak 2nd day esok....saya akan cuba selama seminggu...kalau berkesan...saya akan dedahkan di sini....eksklusif tau!

Dan saya happy sebab tak craving macam2...I can control my hunger wisely....alhamdulillah....dan for the 1st time saya tak stress langsung sebab tak sentuh nasi....sebab dalam kepala ni tak terlintas langsung nak makan....ha ha ha...best kan! Tapi...saya tetap untuk tidak skip my meal....makan dan terus makan...tetapi dalam kuantiti yang sedikit....dan tak lupa juga eksesais....hari ni saya buat squat jek....dalam 80 kali....berpeluh jugak la.....hi hi hi....

Buat masa ni saya taknak timbang berat dulu...nak happy2 dieting dulu...makan secara sihat dan amalkan kehidupan yg aktif.... Kalau dah timbang nanti rasa kecewa pulak...hi hi hi...kalau ada orang dah tegur perubahan saya baru saya nak timbang....hi hi hi...

Wish me luck!!!


No comments: