Pages

Sunday

Nasi Lemak Dengan Ayam Goreng Berempah~!


Assalamualaikum belog...

Alhamdulillah dapat jugak memasak kat rumah... Mama ngan ayah takde...saya kena jaga Deli...memasak tu memang wajib la kalau ngan Deli...hi hi hi... 1st time saya masak nasi lemak sendiri tanpa bantuan dari mama...dan sebab itu la saya terlupa nak beli timun dan nak goreng kacang tanah dan ikan bilis....ha ha ha....apa pun tak boleh....alhamdulillah hasilnya sangat sedap~!

Nasi lemak ni saya follow resepi kat SINI...tapi saya tak kukus.....beras pulak saya hanya gunakan beras wangi...


Untuk ayam goreng berempah...saya follow resepi kat SINI....

Korang cubalah ye....sedap bangetttt...especially ayam tu....nyum2~!



No comments: