Pages

Wednesday

Flower Crown By Amirah~!


Assalamualaikum belog~!

Harini just nak update yang saya berjaya buat flower crown sendiri....yeay!!

Alhamdulillah.


Mula2 dalam perancangan saya nak guna bunga baby breath....tapi tak jumpa pun kat Kuantan ni....so pilih bunga yang kelihatan lebih kurang sama...


Roomie saya suh letak kaler merah sket utk naik seri...kalau ikutkan hati saya nak kaler putih je...tapi baju and tudung mmg plain dah...so apa salahnya letak sket merah2 utk matching dgn lipstick saya nanti...hi hi hi...


Inilah hasilnya....puas hati sangat sebab buat sendiri...kalau beli online tah bape hengget dah hangus....kan!


Saya hanya refer pada tutorial kat Youtube je....senang banget sih buat...asalkan kreatif....hi hi hi...tak sabar nak pergi dinner fakulti bertemakan pastel garden....yeah!

Selamat mencuba~!






No comments: