Pages

Sunday

Lately stress sangat...
semuanya gara2 plant design project....
baru berapa hari stay kat rumah...
dah kena balik...
Perak dengan Pahang bukannya dekat....
bila balik...bukan banyak kerja pon...
apa guna kerja berkumpulan kalau xnak tolong kawan....
sejak dari tu memang gua stress gila....
nak joging pon takde mood...
nak angkat besi pun xde mood...
dalam otak fikir nak balik je....
nak makan pon xselera...cuma balas dendam dengan beli makanan banyak n makan byk2!

Tunang gua sangat baik...
dia faham keadaan tunang dia kat sini...
dia sanggup datang dari KL....
bermalam dalam kereta....
semata2 nak tenangkan hati gua....
ni dia baru balik...
memang sebak gila...
wajib gua nangis kalau dia balik ke tempat asal...
sama macam family gua tinggalkan gua kat asrama....

Nak balik!
tak puas makan masakan mama...sehari je rasanya stay kat rumah...
sebab masa tu family nak lepak kat KL...
damn!
hati gua betul2 tgh memberontak...
kalau ikutkan hati memang xnak study for final...
paper hari Selasa n Khamis...
tapi gua xsentuh langsung buku...harini hari Ahad...n dah malam pun...
bodoh punya PD!

Mata gua dah bengkak sebab nangis...
gua lemah gila bila orang yg tersayang terpaksa tinggalkan gua sorg2 tempuhi kehidupan hipokrit ni...
masalah berlambak!
arghhhh!!!

No comments: