Pages

Monday

Selamat Hari Bapa~!

Harini rasa bersemangat sket...
si dia memang tak putus2 bagi semangat...
ayah plak datang Kuantan jap lagi....
2 orang lelaki hebat yg ada dalam hidup saya....
Ayah dan bakal suami...
diorang la tempat saya bergaduh dan bertengkar...
diorang jugak la bagi saya macam2...
diorang yang happy kan saya....
ayah ada tempat dia tersendiri dalam hati saya...
begitu juga bakal suami....
yang pasti mereka sentiasa ada disaat saya berduka hati....

Bakal suami xhenti2 suh saya cari balik keyakinan dalam diri saya...
saya cukup risau nak melangah masuk ke alam pekerjaan...
risau dengan segala pertanyaan dari interviewer...
pointer saya rendah....
tapi bakal suami bagitau...kawan2 dia yang pointer rendah tak jual pointer pada interviewer....
mereka jual diri mereka...
dan mereka sekarang bergaji besar termasuk bakal suami...
pesan bakal suami...masing2 dah tertulis rezeki...
nak dgn taknak je...belum cuba belum tahu....

Alhamdulillah..
saya ada ayah dan bakal suami yang hebat!


No comments: