Pages

Wednesday

Resepi Tertunggak!

Resepi tertunggak. Hi hi hi.


Untuk siakap 3 rasa ni saya follow resepi dari website Maggi. Senang sangat tau! Yang paling best sebab ada epal. Then, saya tambah dengan perahan jus lemon. So memang sedap bangat la rasanya. Takyah susah2 pergi makan kat restoran. Siakap tu saya beli kat Aeon dengan harga RM10 je.



Udang butter ni pun saya follow resepi saya yang lama2.


Sotong goreng tepung yang rangup saya da biasa buat. So saya nak cuba sotong goreng tepung yang gebu. Saya guna tepung gandum, serbuk penaik, basil, garam, lada hitam. Gaul2 then celup je sotong ni. Sebelum tu...sotong kena celur dalam air mendidih selama 30 saat bagi mengelakkan dia meletup2 msa menggoreng.


Kangkung ni mama yang masak. Hi hi hi.



1 comment:

Unlimited Backlinks Free said...

Salam.

Cantik blog ni.

Jom register, promote link blog kat:
http://free-unlimited-backlinks.com